Lekcja religii: Różnice pomiędzy wersjami
Znaczniki: mobilna mobilna www |
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 81.190.237.246, powód: nieśmieszne) |
||
Linia 21: | Linia 21: | ||
* 0:08 – Rytualne modły na rozpoczęcie. |
* 0:08 – Rytualne modły na rozpoczęcie. |
||
* 0:09 – Podyktowanie tematu przez katechetę/[[Ksiądz|księdza]]/[[Zakonnica|siostrę zakonną]]. |
* 0:09 – Podyktowanie tematu przez katechetę/[[Ksiądz|księdza]]/[[Zakonnica|siostrę zakonną]]. |
||
* 0:10 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów). |
|||
* 0:10 – Pieprzenie o abrahamie i innych takich. |
|||
* 0:40 – Wyjęcie zeszytu i prośba do prowadzącego o powtórzenie tematu. |
* 0:40 – Wyjęcie zeszytu i prośba do prowadzącego o powtórzenie tematu. |
||
⚫ | |||
* 0:41 – Opieprzenie przez katechetkę za to że nie słuchasz jej mądrości. |
|||
⚫ | |||
* 0:43 – Modły na zakończenie. |
* 0:43 – Modły na zakończenie. |
||
* 0:45 – Dzwonek. |
* 0:45 – Dzwonek. |
||
== System oceniania == |
== System oceniania == |
||
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się pod uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla [[Satanista|satanistów]],[[Sebiks|Typowych Seb]] i [[madka|Karyn]],[[Herezja|heretyków]], [[Gej|pedałów]], [[Pogaństwo|pogan]] i [[Ateista|ateistów]]<ref>Jeżeli w ogóle chodzą</ref>. 4 otrzymują osoby, które oprócz uczęszczania na lekcję mają zeszyt, a katecheta nie pała do nich nienawiścią. 5 wymaga dodatkowo od ucznia, aby posiadał zdolność odróżnienia [[Krzyż (krucyfiks)|krzyża]] od [[pentagram]]u i zapytany twierdzi, że jest wyznawcą danej religii. 6 to ocena, którą otrzymują osoby markujące uwagę podczas lekcji i chodzące do [[Kościół|kościoła]]. Ale tylko [[Dziewczyna|dziewczyny]], nigdy, ale przenigdy chłopcy. Chyba, że jakiś megakatolik i [[ministrant]]. |
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się pod uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla [[Satanista|satanistów]],[[Sebiks|Typowych Seb]] i [[madka|Karyn]],[[Herezja|heretyków]], [[Gej|pedałów]], [[Pogaństwo|pogan]] i [[Ateista|ateistów]]<ref>Jeżeli w ogóle chodzą</ref>. 4 otrzymują osoby, które oprócz uczęszczania na lekcję mają zeszyt, a katecheta nie pała do nich nienawiścią. 5 wymaga dodatkowo od ucznia, aby posiadał zdolność odróżnienia [[Krzyż (krucyfiks)|krzyża]] od [[pentagram]]u i zapytany twierdzi, że jest wyznawcą danej religii. 6 to ocena, którą otrzymują osoby markujące uwagę podczas lekcji i chodzące do [[Kościół|kościoła]]. Ale tylko [[Dziewczyna|dziewczyny]], nigdy, ale przenigdy chłopcy. Chyba, że jakiś megakatolik i [[ministrant]]. |
||
Im większa |
Im większa nienawiść do żydów, tym uznanie jest wyższe. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 13:24, 14 gru 2019
Nauczanie religii jest jak molestowanie seksualne
- Richard Dawkins o lekcji religii
Religia – rysunek, malarstwo, filozofia, nauka języków, klub dyskusyjny, stołówka, kino, sypialnia, boisko
- Niektóre funkcje lekcji religii według Wikipedii
Po kolanach na Jasną Górę!!! Radio Maryja i ojciec Rydzyk z Matką Najświętsza uratują Polskę!!!
- Anonimowy użytkownik o akcji przeciwko religii w szkołach
Lekcja religii – jedna z najbardziej lubianych lekcji w szkole. Uczniowie rozwijają się kulturalnie, oglądając moralizatorskie filmy dostarczane przez Moherwood lub słuchając radia. Jest doskonałym popisem dla wszelkich uczniowskich talentów oraz wpajania uczniom przez katechetów nietolerancji religijnej, a w szczególności antysemityzmu. Możemy się na przykład dowiedzieć, że żydowskie księgi głoszą, że jeżeli Żyd okradnie Żyda, jest to grzech, lecz jeżeli Żyd okradnie goja, to nie jest to grzechem. Mówca nie musi zatem mówić słuchaczom, co powinno się zrobić z takim przebiegłym Żydem. I dzieci uciekają z trwogą.
Nauka
Religia – wbrew pozorom – jest nauką ścisłą. Uczy się na niej następujących czynności:
- Techniki otwierania morza;
- Techniki budowy Arek i innych jednostek pływających;
- Techniki budowy wież aż do samego nieba;
- Techniki zabijania synów;
- Sztuki wydostawania się z niewoli;
- Sztuki jak poprawnie zostać świętym.
Przebieg
- 0:00 – Dzwonek.
- 0:07 – Przybycie katechety/księdza/siostry zakonnej/woźnej na zastępstwo.
- 0:08 – Rytualne modły na rozpoczęcie.
- 0:09 – Podyktowanie tematu przez katechetę/księdza/siostrę zakonną.
- 0:10 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów).
- 0:40 – Wyjęcie zeszytu i prośba do prowadzącego o powtórzenie tematu.
- 0:41 – Spakowanie się
- 0:43 – Modły na zakończenie.
- 0:45 – Dzwonek.
System oceniania
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się pod uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla satanistów,Typowych Seb i Karyn,heretyków, pedałów, pogan i ateistów[1]. 4 otrzymują osoby, które oprócz uczęszczania na lekcję mają zeszyt, a katecheta nie pała do nich nienawiścią. 5 wymaga dodatkowo od ucznia, aby posiadał zdolność odróżnienia krzyża od pentagramu i zapytany twierdzi, że jest wyznawcą danej religii. 6 to ocena, którą otrzymują osoby markujące uwagę podczas lekcji i chodzące do kościoła. Ale tylko dziewczyny, nigdy, ale przenigdy chłopcy. Chyba, że jakiś megakatolik i ministrant.
Im większa nienawiść do żydów, tym uznanie jest wyższe.
Przypisy
- ↑ Jeżeli w ogóle chodzą