Lekcja religii: Różnice pomiędzy wersjami
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 95.49.59.214; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 209po.) |
|||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* 0:00 – Dzwonek. |
* 0:00 – Dzwonek. |
||
* 0:07 – Przybycie katechety/[[Ksiądz|księdza]]/[[Zakonnica|siostry zakonnej]]/[[Woźny|woźnej]] na zastępstwo. |
* 0:07 – Przybycie katechety/[[Ksiądz|księdza]]/[[Zakonnica|siostry zakonnej]]/[[Woźny|woźnej]] na zastępstwo. |
||
* 0:08 – |
* 0:08 – Rytualne modły na rozpoczęcie. |
||
* 0:09 – Podyktowanie tematu przez katechetę/[[Ksiądz|księdza]]/[[Zakonnica|siostrę zakonną]]. |
* 0:09 – Podyktowanie tematu przez katechetę/[[Ksiądz|księdza]]/[[Zakonnica|siostrę zakonną]]. |
||
* 0:10 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów). |
* 0:10 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów). |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
== System oceniania == |
== System oceniania == |
||
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się pod uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla [[Satanista|satanistów]], [[Herezja|heretyków]], [[ |
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się pod uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla [[Satanista|satanistów]], [[Herezja|heretyków]], [[Gej|pedałów]], [[Pogaństwo|pogan]] i [[Ateista|ateistów]]<ref>Jeżeli w ogóle chodzą</ref>. 4 otrzymują osoby, które oprócz uczęszczania na lekcję mają zeszyt, a katecheta nie pała do nich nienawiścią. 5 wymaga dodatkowo od ucznia, aby posiadał zdolność odróżnienia [[Krzyż (krucyfiks)|krzyża]] od [[pentagram]]u i zapytany twierdzi, że jest wyznawcą danej religii. 6 to ocena, którą otrzymują osoby markujące uwagę podczas lekcji i chodzące do [[Kościół|kościoła]]. Ale tylko [[Dziewczyna|dziewczyny]], nigdy, ale przenigdy chłopcy. Chyba, że jakiś megakatolik i [[ministrant]]. |
||
Im większa nienawiść do Żydów, tym uznanie jest wyższe. |
Im większa nienawiść do Żydów, tym uznanie jest wyższe. Czy lekcje religii to nauka o Bogu, czy [[Hitlerjugend]]? ''Po owocach ich poznacie''. Zatem pozostaje często druga odpowiedź. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 14:26, 8 maj 2018
Nauczanie religii jest jak molestowanie seksualne
- Richard Dawkins o lekcji religii
Religia – rysunek, malarstwo, filozofia, nauka języków, klub dyskusyjny, stołówka, kino, sypialnia, boisko
- Niektóre funkcje lekcji religii według Wikipedii
Po kolanach na Jasną Górę!!! Radio Maryja i ojciec Rydzyk z Matką Najświętsza uratują Polskę!!!
- Anonimowy użytkownik o akcji przeciwko religii w szkołach
Lekcja religii – jedna z najbardziej lubianych lekcji w szkole. Uczniowie rozwijają się kulturalnie, oglądając moralizatorskie filmy dostarczane przez Moherwood lub słuchając radia. Jest doskonałym popisem dla wszelkich uczniowskich talentów oraz wpajania uczniom przez katechetów nietolerancji religijnej, a w szczególności antysemityzmu. Możemy się na przykład dowiedzieć, że żydowskie księgi głoszą, że jeżeli Żyd okradnie Żyda, jest to grzech, lecz jeżeli Żyd okradnie goja, to nie jest to grzechem. Mówca nie musi zatem mówić słuchaczom, co powinno się zrobić z takim przebiegłym Żydem. I dzieci uciekają z trwogą.
Nauka
Religia – wbrew pozorom – jest nauką ścisłą. Uczy się na niej następujących czynności:
- Techniki otwierania morza;
- Techniki budowy Arek i innych jednostek pływających;
- Techniki budowy wież aż do samego nieba;
- Techniki zabijania synów;
- Sztuki wydostawania się z niewoli;
- Sztuki jak poprawnie zostać świętym.
Przebieg
- 0:00 – Dzwonek.
- 0:07 – Przybycie katechety/księdza/siostry zakonnej/woźnej na zastępstwo.
- 0:08 – Rytualne modły na rozpoczęcie.
- 0:09 – Podyktowanie tematu przez katechetę/księdza/siostrę zakonną.
- 0:10 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów).
- 0:40 – Wyjęcie zeszytu i prośba do prowadzącego o powtórzenie tematu.
- 0:41 – Spakowanie się
- 0:43 – Modły na zakończenie.
- 0:45 – Dzwonek.
System oceniania
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się pod uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla satanistów, heretyków, pedałów, pogan i ateistów[1]. 4 otrzymują osoby, które oprócz uczęszczania na lekcję mają zeszyt, a katecheta nie pała do nich nienawiścią. 5 wymaga dodatkowo od ucznia, aby posiadał zdolność odróżnienia krzyża od pentagramu i zapytany twierdzi, że jest wyznawcą danej religii. 6 to ocena, którą otrzymują osoby markujące uwagę podczas lekcji i chodzące do kościoła. Ale tylko dziewczyny, nigdy, ale przenigdy chłopcy. Chyba, że jakiś megakatolik i ministrant.
Im większa nienawiść do Żydów, tym uznanie jest wyższe. Czy lekcje religii to nauka o Bogu, czy Hitlerjugend? Po owocach ich poznacie. Zatem pozostaje często druga odpowiedź.
Przypisy
- ↑ Jeżeli w ogóle chodzą